Sinterklaaskrans

Dit zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn dat we Sinterklaas vieren met een gelovige in huis. Mijn oudste dochter twijfelde al een poosje, maar toen ze me van de zomer haar (enorme) lijst met wensen liet zien en ik haar vroeg waarom ze die aan mij liet zien en niet naar Sinterklaas stuurde, bekende ze dat ze dacht dat ik eigenlijk degene ben die de cadeautjes koopt. Mijn jongste daarentegen is nog heilig overtuigd van het bestaan van de goedheiligman. Om te waarborgen dat mijn oudste het Grote Geheim niet aan mijn jongste vertelt, heb ik gezegd dat ik geen reden heb om nog Sinterklaas nog te vieren (en dus cadeaus te kopen) zodra haar zusje het weet, dus dat ze ook in haar eigen belang beter niets kan zeggen. Vooralsnog werkt het uitstekend. 

Met het oprechte geloof van mijn jongste in mijn hoofd, vind ik het leuk om het huis nog een keer in complete Sinterklaassfeer te brengen. Deze week maakte ik een krans van strijkkralen. 


Comments

  1. Wat een geweldige krans!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. Toffe manier om de kinderen te 'manipuleren'. Bij ons is er een grote kans dat de jongste het Grote geheim eerder ontdekt dan ons oudste kwezeltje.

    ReplyDelete

Post a Comment

I love to hear your comments! Thank you for telling what you think!

Popular posts from this blog

Plague Doctor (free pattern)

Air Mail

Crochet Bag